Intrebari frecvente
# In cat timp se proceseaza comanda ?
Termenul de procesare al unei comenzi este de 1-5 zile, in functie de produs si cantitatea dorita. Daca comanda este inregistrata in weekend, va intra in procesare luni.
# Cât timp va dura până va ajunge coletul la dvs?
Livrarea produselor poate dura 24-48 ore.
# Coletul pare să fie deteriorat
Dacă observați că pachetul este deteriorat atunci când îl descărcați, deschideți pachetul în timp ce curierul este încă acolo și faceți fotografii cu deschiderea pachetului. În cazul în care produsele nu sunt afectate, puteți accepta coletul, in caz contrar este obligatoriu sa completati un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt impreuna cu curierul, pentru dovezi coletul poate fi fotografiat. In cazul refuzului, curierul va trimite inapoi coletul spre noi iar in acest fel ne putem recupera paguba produsa de catre compania de transport.
# Coletul arăta bine, dar după deschidere s-a constatat că produsul este deteriorat
Daca ați observat daunele imediat ce pachetul este deschis, trebuie să raportați problema cel târziu in 48 ore de când a plecat curierul pe adresa de email office@luxeco.ro cu o descriere a pagubelor, numărul comenzii cat si fotografii. Dupa ce analizam emailul revenim cu un raspuns cat mai repede posibil, dar nu in mai mult de 24 ore.
# Pot ridica produsul personal ?
Da, se poate ridica si personal, singura conditie este sa achiti contravaloarea comenzii online cu cardul, la sediu nu se pot incasa bani.
# Cum pot returna un produs ?
Produsele realizate pe baza de comanda cerut de client nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt facute pe comanda si nu pot fi revandute.
# Am gresit ceva la personalizare cand am plasat comanda, pot corecta ?
Se pot face corectii doar daca produsul nu a intrat in faza de productie.