Livrarea produselor
Livrarea produselor
Livrarea se face prin curierat rapid ( GLS Curier ) contra cost.
Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Colete:
25.00 Lei – in limita a 6kg (TVA inclus)
1,19 Lei – fiecare Kg aditional ( TVA inclus )
Informatii utile livrare:
# Cât de repede expediam?
Termenul de procesare al unei comenzi este de 1-5 zile, in functie de produs si cantitatea dorita. Ulterior procesarii, comanda va fi expediata catre dvs. Daca comanda este inregistrata in weekend, va intra in procesare luni.
# Cât timp va dura până ce ajunge coletul la dvs?
Livrarea produselor, dupa ce s-a ridicat coletul de la noi, poate dura 24-48 ore.
# Coletul pare să fie deteriorat
Dacă observați că pachetul este deteriorat atunci când îl descărcați, deschideți pachetul în timp ce curierul este încă acolo și faceți fotografii cu deschiderea pachetului. În cazul în care produsele nu sunt afectate, puteți accepta coletul, in caz contrar este obligatoriu sa completati un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt impreuna cu curierul, pentru dovezi coletul poate fi fotografiat. In cazul refuzului, curierul va trimite inapoi coletul spre noi iar in acest fel ne putem recupera paguba produsa de catre compania de transport.
# Coletul arăta bine, dar după deschidere s-a constatat că produsul este deteriorat
Daca ați observat daunele imediat ce pachetul este deschis, trebuie să raportați problema cel târziu in 48 ore de când a plecat curierul pe adresa de email office@luxeco.ro cu o descriere a pagubelor, numărul comenzii cat si fotografii. Dupa ce analizam emailul revenim cu un raspuns cat mai repede posibil dar nu in mai mult de 24 ore.